مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 07:152021-01-12اجتماعي

نمره کلاسی + نمره امتحان دی ماه = معیار سنجش دانش آموزان


رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: امتحان پایانی دی ماه مبنای اصلی نمره دانش آموز نیست، بلکه بیشتر ارزشیابی تکمیلی معلم از حضور و فعالیت دانش آموز مدنظر است.

- رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: امتحان پایانی دی ماه مبنای اصلی نمره دانش آموز نیست، بلکه بیشتر ارزشیابی تکمیلی معلم از حضور و فعالیت دانش آموز مدنظر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خسرو ساکی با حضور در برنامه گفتگوی اجتماعی در رادیو گفتگو با موضوع مشکلات امتحان مجازی، اظهار کرد: برنامه ریزی در آموزش و پرورش بر اساس مصوباتی که در ستاد ملی مقابله با کرونا درباره برگزاری حضوری یا غیر حضوری امتحانات و کلاس ها تصویب شده است، انجام می شود.

وی با اشاره به برنامه امتحانات دی ماه، عنوان کرد: طبق آیین نامه های آموزشی برنامه ریزی و تصمیم گیری از یکم تا پایان دی ماه در اختیار مدارس است، اما امسال با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم شیوه نامه ای صادر شد تا وحدت رویه و هماهنگی در سطح کشور برای برگزاری امتحانات دی ماه داشته باشیم.

رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی افزود: امتحان دی ماه برای پایه های داخلی یا آزمون های غیرنهایی به صورت هماهنگ و سراسری برگزار نمی شود و حتی امتحان پایانی این نوبت مبنای اصلی نمره نیست، بلکه بیشتر ارزشیاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمره کلاسی + نمره امتحان دی ماه = معیار سنجش دانش آموزان

نمره کلاسی + نمره امتحان دی ماه = معیار سنجش دانش آموزان