مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 06:502021-01-12ورزشي

احمدی: تا پایان دولت خانه ورزش روستایی را به عدد 7500 خانه می رسانیم


معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: پیش بینی می کنیم که تا پایان دولت دوازدهم به بیش از هفت هزار و 500 خانه ورزش روستایی در کل کشور برسیم.

- معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: پیش بینی می کنیم که تا پایان دولت دوازدهم به بیش از هفت هزار و 500 خانه ورزش روستایی در کل کشور برسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی در نشست استاندار و نمایندگان استان کرمان با وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان با بیان این که در حوزه ورزش روستایی قدم های خوبی در استان کرمان برداشته شده، اظهار داشت: یکی از رویکرد هایی که در این دوره وزارت ورزش و جوانان مورد توجه قرار گرفت، توسعه ورزش در مناطق روستایی بود که نتیجه آن افزایش چشمگیر خانه های ورزش روستایی از حدود 400 خانه در سال 92 به بیش از 6 هزار خانه ورزش روستایی در کل کشور است که عدد قابل توجهی به شمار می رود.

وی ادامه داد: در استان کرمان نیز در سال 93 تنها 8 خانه ورزش روستایی وجود داشت که در حال حاضر به بالای 200 خانه ورزش روستایی رسیده است و عمده آنها در سه سال اخیر راه اندازی شده اند.

احمدی با تاکید بر گسترش خانه های ورزش روستایی اظهار داشت: باید پیگیر باشیم تا مناطق روستایی که کمتر از خانه ورزش برخوردار هستند د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی: تا پایان دولت خانه ورزش روستایی را به عدد 7500 خانه می رسانیم

احمدی: تا پایان دولت خانه ورزش روستایی را به عدد 7500 خانه می رسانیم