مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 04:502021-01-12فرهنگي

ما را به گروه 2 نمی برند؟


مدیر مرکز تئاتر مولوی می گوید ما هم آمادگی بازگشایی این مرکز را داریم ولی مهم ترین مساله این است که تئاتر همچنان در گروه سوم مشاغل است و باید برای انتقال آن به گروه دوم رایزنی شود.

- مدیر مرکز تئاتر مولوی می گوید ما هم آمادگی بازگشایی این مرکز را داریم ولی مهم ترین مساله این است که تئاتر همچنان در گروه سوم مشاغل است و باید برای انتقال آن به گروه دوم رایزنی شود.

امیرحسین حریری در گفتگو با ایسنا ادامه می دهد: ما نیز آمادگی میزبانی از گروه های نمایشی را داریم ولی بخش عمده کار منوط به این است که گروه های نمایشی بتوانند نمایش های خود را برای اجرا آماده کنند و در همین زمینه مشغول تعامل با گروه ها هستیم.

او با اشاره به اینکه زمان زیادی تا برگزاری جشنواره تئاتر فجر باقی نمانده، اضافه می کند: مرکز تئاتر مولوی هم همچون سال های گذشته یکی از میزبان های جشنواره تئاتر فجر است، بنابراین در مدت زمان محدودی که تا جشنواره باقی مانده، نمی توانیم انتظار داشته باشیم گروهی برای اجرا اعلام آمادگی کند.

حریری خاطرنشان می کند: با این وصف بخش عمده ای از اجراها به بعد از جشنواره موکول می شود که باز هم زمان زیادی نیست چراکه به هر حال در ماه های پایانی سال هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما را به گروه 2 نمی برند؟

ما را به گروه 2 نمی برند؟