مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 18:502021-01-11بين الملل

استقبال امارات و بحرین از تروریستی خواندن انصارالله


پس از استقبال عربستان سعودی از تصمیم آمریکا مبنی بر تروریستی خواندن جنبش انصارالله یمن، امارات و بحرین نیز از این تصمیم استقبال کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، انور قرقاش وزیر مشاور دولت امارات متحده عربی در امور خارجه و وزارت خارجه بحرین، شامگاه امروز (دوشنبه)، از تصمیم آمریکا در تروریستی خواندن جنبش انصارالله یمن استقبال کردند.

وزارت خارجه آمریکا، امروز، ادعا کرد در اطلاعیه ای به کنگره این کشور، جنبش مقاومت انصارالله یمن را سازمان تروریستی خارجی اعلام خواهد کرد.

مقام اماراتی یادشده در حساب کاربری خود در شبکه توییتر ضمن حمایت از تصمیم آمریکا، مدعی شد که جنبش انصارالله عامل ایجاد خشونت ، هرج و مرج و نابسامانی اوضاع انسانی یمن است.

این ادعا در حالی علیه جنبش انصارالله یمن مطرح می شود که امارات خود با مشارکت در ائتلاف سعودی باعث کشته شدن هزاران زن و کودک بی گناه یمنی شده و با مداخله در امور این کشور با حمایت از شبه نظامیان گروه موسوم به المجلس الانتقالی الجنوبی (شورای انتقالی جنوب) اوضاع انسانی در این کشور را به فاجعه ای بزرگ تبدیل کرده است.

از سوی دیگر، وزارت خارجه بحرین، یکی دیگر از کشور های حامی ائتلاف سعودی نیز از تصمیم آمریکا در تحریم انصارالله یمن استقبال کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال امارات و بحرین از تروریستی خواندن انصارالله

استقبال امارات و بحرین از تروریستی خواندن انصارالله