مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 17:302021-01-11سياسي

بسیجیان سراسر کشور بیمه می شوند


در پی تفاهمنامه صندوق بیمه اجتماعی با سازمان بسیج مستضعفین کشور بسیجیان سراسر کشور بیمه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی شیرکانی در مراسم امضای تفاهمنامه با سازمان بسیج مستضعفین کشور تشکیل صندوق بیمه اجتماعی را یکی از خدمات بزرگ نظام برای روستاییان و عشایر دانست و ادامه داد: با این حال معتقدم مبلغ خوبی برای خدمات این صندوق نبودیم.

این صندوق با توجه به اصل 29 قانون اساسی به منظور گسترش و توجه به رفاه و بیمه برای تمام آحاد کشور شکل گرفت و در سال 84 با نقش کارفرمایی دولت آغاز به کار کرد در این نوع بیمه دولت 10 درصد حق بیمه را پرداخت و فقط 5 درصد را شخص پرداخت می شود.

در این بیمه 8 سطح حقوقی از ماهانه 27 هزار و 500 تا 70 هزار تومان تعریف شده است و هر فرد بسته به توان و اختیار خود می تواند آن را انتخاب و پرداخت کند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی با بیان اینکه ما بر توانمندسازی تاکید داریم، افزود: معتقدیم با ورود افراد به صندوق بیمه اجتماعی نوعی توانمندسازی را برای این افراد ایجاد می کنیم تا در زمان سالمندی و از کار افتادگی بتوانند حقوق دریافت و به طور عزتمندانه زندگی کنند.

این نوع پرداخت با اعانه متفاوت است زیرا جنس مستمری بیمه نوعی کمک کرامت مندانه است و ازآنجایی که فرد در این صندوق مشارکت دارد در برابر ما لحنی طلبکارانه دارد، زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجیان سراسر کشور بیمه می شوند

بسیجیان سراسر کشور بیمه می شوند