مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 11:402021-01-11بين الملل

سرکیسیان راه حل بحران ارمنستان را بر گزاری انتخابات زودهنگام دانست


رییس جمهور ارمنستان در مقاله ای نوشته بر گزاری انتخابات زود هنگام تنها روش برای حل و فصل بحران های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کشورش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، در پی تداوم اعتراضات مردم ارمنستان علیه نیکل پاشینیان نخست وزیر این کشور و متعاقباً بحران های آن بعد از جنگ با جمهوری آذر بایجان در منطقه مورد مناقشه قره باغ کوهستانی ، آرمن سرکیسیان رییس جمهور ارمنستان در مقاله ای که روز دوشنبه منتشر شده بر گزاری یک انتخابات زودهنگام را راه حلی برای برون رفت از این بحران دانست.

به نوشته خبر گزاری تاس ، سرکیسیان در بخشی از مقاله خود که از سوی سرویس مطبوعات ریاست جمهوری ارمنستان منتشر شده در این خصوص نوشت: تنها راه منطقی و متمدنانه برای برون رفت از این شرایط، بر گزاری انتخابات زود هنگام در یک بازه زمانی معقول و معرفی اصلاحات لازم در قانون انتخابات است، که این امر باعث می شود روند دولت سازی از نو آغاز شود.

رییس جمهور ارمنستان در بخشی دیگر بر لزوم تشکیل دولت توافق ملی قبل از این انتخابات تأکید کرد.

به گفته وی این دولت سه هدف دارد، ابتدا، تمرکز بر تلاش ها برای رسیدگی به پیامد فعالیت های نظامی، دوم تهیه و اجرای یک نقشه راه برای بیرون راندن کشور از بحران سیاسی و اقتصادی و سوم انجام اصلاحات قانونی برای ایجاد شرایط برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرکیسیان راه حل بحران ارمنستان را بر گزاری انتخابات زودهنگام دانست

سرکیسیان راه حل بحران ارمنستان را بر گزاری انتخابات زودهنگام دانست