مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 07:452021-01-11سياسي

رسیدگی به درخواست 761 نیازمند البرزی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: درخواست های 761 نیازمند معرفی شده از دفتر مقام معظم رهبری مبلغ 21 میلیارد ریال وام و کمک بلاعوض به افراد مستحق حمایت و مساعدت اعطا شد.

- کرج - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: درخواست های 761 نیازمند معرفی شده از دفتر مقام معظم رهبری مبلغ 21 میلیارد ریال وام و کمک بلاعوض به افراد مستحق حمایت و مساعدت اعطا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمعرفی شده بودند را بررسی و نهایتاً ضمن پرداخت 21 میلیارد ریال وام قرض الحسنه و کمک بلاعوض به 378 نفر، 66 خانوار را نیز تحت حمایت قرار داد و 41 خانوار نیز مشمول بهره مندی از تسهیلات اشتغال شدند.

مدیرکل کمیته امداد البرز در خصوص ضمانت وام های مددجویی و سایر نیازمندان اظهار داشت: تسهیلات این نهاد به مددجویان و نیازمندان نسبت به سایر بانک ها با ضوابط به مراتب آسان تری اعطا می شود.

وی تاکید کرد: وام های پرداختی صندوق امداد ولایت تا سقف پنج میلیون تومان بدون کارمزد و بیش از این مبلغ نیز با کارمزد 3 درصد اعطا می گردد.

محمدی فرد با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ قرض الحسنه و دعوت از عموم مردم برای افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت، افزود: اتصال به شبکه شتاب، صدور آنی کارت بانکی، عدم دریافت جریمه دیرکرد اقساط و قابلیت استفاده از اینترنت بانک و همراه بانک ازجمله ویژگی های صندوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به درخواست 761 نیازمند البرزی

رسیدگی به درخواست 761 نیازمند البرزی