مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 06:502021-01-11فرهنگي

«سوپ خفاش» در انتظار دریافت مجوز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیروس همتی نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر درباره تازه ترین فعالیتش گفت: در شرایطی که تقریباً یکسال است همه جهان با بحران کرونا درگیر شده اند من نیز بیشتر وقتم را در منزل به سر می برم و بیشتر مشغول نوشتن داستان، - ، سیروس همتی نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر درباره تازه ترین فعالیتش گفت: در شرایطی که تقریباً یکسال است همه جهان با بحران کرونا درگیر شده اند من نیز بیشتر وقتم را در منزل به سر می برم و بیشتر مشغول نوشتن داستان، نمایشنامه و فیلمنامه هستم از همین رو مجموعه داستانی به نام سوپ خفاش به نگارش درآوردم که شامل داستان هایی طنز است که بی ارتباط با کرونا نیست.

این مجموعه داستان در این وضعیت می تواند برای مردم اثری خواندنی و جالب باشد، اما متاسفانه به من گفته اند که فعلاً شرایط چاپ این کتاب فراهم نیست.

نمی دانم چرا مسئولان ما نمی خواهند در این شرایط نامناسب اقتصادی و بحرانی که گریبان همه ما را گرفته است کمی خنده روی لب های مردم بنشیند.

وی درباره ویژگی های این مجموعه داستان توضیح داد: سوپ خفاش دومین اثر من بعد از ننه کاراته در زمینه داستان کوتاه است که شامل 8 داستان می شود.

معتقدم در این شرایط سخت آثار طنز می توانند در روحیه بخشیدن به مردم راهگشا باشند از این رو امیدوارم با تلاش نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سوپ خفاش» در انتظار دریافت مجوز

«سوپ خفاش» در انتظار دریافت مجوز