مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 05:052021-01-11بين الملل

انتخاب کیم جونگ اون به عنوان دبیرکل حزب حاکم کره شمالی


آژانس خبری مرکزی کره (کی سی ان ای) امروز (دوشنبه) گزارش داد، هشتمین کنگره حزب کارگران کره به دنبال تصمیم برای تغییر شورای سیاست اجرایی به دبیرخانه، - انتخاب کیم جونگ اون به عنوان "دبیرکل حزب حاکم کره شمالی" آژانس خبری مرکزی کره (کی سی ان ای) امروز (دوشنبه) گزارش داد، هشتمین کنگره حزب کارگران کره به دنبال تصمیم برای تغییر شورای سیاست اجرایی به دبیرخانه، "کیم جونگ اون" را به عنوان دبیرکل این حزب انتخاب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این کنگره پیش از آن به تبدیل شورای سیاست اجرایی به دبیرخانه رای مثبت داد و تصمیم سال 2016 برای تشکیل این شورا تغییر کرد.

براساس گزارش خبرگزاری دولتی کره شمالی موسوم به کی سی ان ای، کنگر به اتفاق آراء این تصمیم را گرفت و به کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی همان عنوانی را اطلاق کرد که پدر و پدربزرگش پیش از او داشتند.

رهبر کره شمالی همچنین فرمانده کل نیروهای مسلح، فرمانده ارتش خلق کره، رییس کمیسیون نظامی مرکزی حزب کارگران کره، عضو دفتر سیاسی کمیته مرکزی این حزب و رییس کمیسون روابط خارجی است.

در همین حال نام خواهر کیم جونگ اون در فهرست جدید سیاستمداران قدرتمند حزب حاکم کره شمالی دیده نمی شود و همین سیگنال های مختلفی درباره وضعیت او ارسال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب کیم جونگ اون به عنوان دبیرکل حزب حاکم کره شمالی

انتخاب کیم جونگ اون به عنوان دبیرکل حزب حاکم کره شمالی