مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 13:452021-01-10سياسي

مسؤولان مَنِشِ مستضعفانه داشته باشند/ جمع آوری 51 میلیارد تومان زکات در مازندران


تا نگاهمان را اصلاح نکنیم، امور جامعه هم اصلاح نمی شود، مسؤولان ما یا باید مستضعف باشند یا منش مستضعفانه داشته باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمد باقر محمدی لایینی بعد از ظهر امروز نشست شورای زکات در دفتر نمایندگی ولی فقیه در مازندران با اشاره به کلام خداوند که اگر بخواهم می توانم مشکلات را حل کنم اما می خواهم انسان ها با دست خودشان مشکلات را حل کنند، بیان کرد: خداوند می خواهد آزمونی برگزار کند تا سلیمانی ها از دلش بیرون بیاید.

وی افزود: خدمت برای خلق خدمتی به خودمان است، خودسازی در این جریان و مسیری که خدا می خواهد شکل می گیرد، در کنار حمایت از فقیران به بزرگ ترین فیض ها می رسیم، اینکه وسیله ای برای رسیدگی به امور بندگان خدا باشیم و به فیض معنوی برسیم لطفی از جانب او است.

  نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تا نگاهمان را اصلاح نکنیم، امور جامعه هم اصلاح نمی شود، مسؤولان ما یا باید مستضعف باشند یا منش مستضعفانه داشته باشند، مرفهین بی درد نمی دانند گرسنگی چیست، اگر مسؤول شوند درد مردم را درک نخواهند کرد .

لایینی خاطرنشان کرد: چهل و یک سال از انقلاب گذشت، سوال اینجا است که تا چه زمانی می خواهیم حاشیه نشین و فقیر داشته باشیم، فاصله طبقاتی داریم و روز به روز به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اضافه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان مَنِشِ مستضعفانه داشته باشند/ جمع آوری 51 میلیارد تومان زکات در مازندران

مسؤولان مَنِشِ مستضعفانه داشته باشند/ جمع آوری 51 میلیارد تومان زکات در مازندران