مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 13:252021-01-10سياسي

اگر واکسن ها غربی ها موثر بود آنها ملت خودشان را درمان می کردند


اگر واکسن ها غربی ها موثر بود ابتدا ملت خودشان را با آن درمان می کردند و اجازه نمی دادند حجم بالایی از افراد کشورشان به این بیماری مبتلا شده و جان خود را از دست بدهند.

-  دکتر سید مهدی تقوی تکیه در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به هجمه رسانه های غربی در تحریف بیانات اخیر رهبری درباره ممنوعیت ورود واکسن در مورد ممنوعیت ورود واکسن کرونا از کشورهای آمریکا و انگلیس به دنبال توطئه ای جدید هستند، بیان داشت: هجمه بسیاری از سوی رسانه های معاند در تحریف سخنان رهبر انقلاب صورت گرفت که این هجمه نشان می دهد دشمنان همواره به دنبال طراحی توطئه ای جدید علیه ایران اسلامی هستند.

 تقوی تکیه گفت: همانطور که آقا فرمودند به آمریکایی ها و اروپایی ها هیچ اطمینانی نیست، البته نباید این موضوع را نادیده گرفت که این واکسن ها هنوز مورد تایید بهداشت جهانی قرار نگرفته است و به طور مثال روسیه اولین کشوری بود که این واکسن را ساخت، ولی تا امروز آن را تایید نکرد ه اند.

وی با بیان اینکه اگر غربی ها نگران ملت ایران بودند هیچگاه ایران را تحریم دارویی نمی کردند، بیان داشت: ایران باید متکی به خودش باشد و بداند هیچ کشوری دلش به حال ایران نمی سوزد.

پزشک ایرانی مقیم روسیه بیان کرد: سازمان جهانی بهداشت به خوبی می داند که این واکسن ها حداقل بعد از تست به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر واکسن ها غربی ها موثر بود آنها ملت خودشان را درمان می کردند

اگر واکسن ها غربی ها موثر بود آنها ملت خودشان را درمان می کردند