مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 08:102021-01-10ورزشي

5 مدعی ریاست بر فوتبال/ وارث «میراث تاج» چه کسی است؟


نام نویسی برای انتخابات فدراسیون فوتبال به پایان رسید و چهره مدعیان قبل از تایید صلاحیت ها مشخص شده است؛ مدعیانی که موجب پیچیده تر شدن معادله نهایی و پیروزی در انتخابات خواهند شد.

- نام نویسی برای انتخابات فدراسیون فوتبال به پایان رسید و چهره مدعیان قبل از تایید صلاحیت ها مشخص شده است؛ مدعیانی که موجب پیچیده تر شدن معادله نهایی و پیروزی در انتخابات خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تغییرات اساسنامه فدراسیون فوتبال باعث دشوارتر شدن انتخابات برای برخی چهره ها شده است و خبری از برگزاری فرمالیته یک نمایش و پیروزی آسان نیست.

با انجام نام نویسی تا عصر روز شنبه و به پایان رسیدن ثبت نام از دوطلبان، حالا ترکیب مدعیان برای تصاحب صندلی ریاست و همینطور هیات رییسه مشخص شده است.

در بخش ریاست پنج چهره مدعی و یک روحانی ناشناس حضور دارند که نتیجه را همان مدعیان تعیین خواهند کرد.

با نگاهی به اسامی می توان متوجه غیرقابل پیش بینی بودن انتخابات شد؛ جایی که گزینه های ریاست تا جای ممکن صاحب نفوذ هستند و تا آخرین لحظه در حال تشکیل ائتلاف با رقبا و تهیه لیست برای پیروزی قاطع در انتخابات بودند.

علت جلو نیامدن برخی از چهره های حاضر در انتخابات سال گذشته هم افزایش شانس نامزدهای فعلی و تنگ تر شدن عرصه برای سایر نامزدها بود که در ادامه نگاهی به ترکیب مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 مدعی ریاست بر فوتبال/ وارث «میراث تاج» چه کسی است؟

5 مدعی ریاست بر فوتبال/ وارث «میراث تاج» چه کسی است؟