مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 08:052021-01-10سياسي

احصا و تقویت ظرفیت های گردشگری شبستر با تمرکز بر ابنیه تاریخی


نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی از احصا و تقویت ظرفیت های گردشگری این شهرستان با تمرکز بر ابنیه تاریخی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احمد حمزه زاده در دیدار با جعفر راستی نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

جعفر راستی در این دیدار با تأکید به لزوم تقویت ظرفیت های فرهنگی و گردشگری شهرستان شبستر در راستای توسعه گردشگری منطقه، گفت: شبستر ازجمله شهرستان های برخوردار استان است که با پیشبرد و بهره برداری از پروژه های مرمتی، گردشگری و صنایع دستی آن زمینه لازم  برای توسعه گردشگری این منطقه فراهم خواهد شد.

راستی در ادامه بابیان اینکه شبستر دارای ابنیه تاریخی و مناطق گردشگری شاخصی است که در رأس آن ها خانه پدری مقام معظم رهبری و شیخ محمد خیابانی در شهر خامنه قرار دارد، ادامه داد: در راستای حفظ و صیانت از محل خانه پدری مقام معظم رهبری، احداث مجموعه چندمنظوره فرهنگی با مشارکت ادارات کل میراث فرهنگی، حفظ و احیا آثار و فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین شهرداری می تواند زمینه ای مناسب برای حفظ این محل ارزشمند باشد.

احمد حمزه زاده نیز در این جلسه اظهار داشت: احداث مجدد دریاچه مصنوعی با مشارکت شهرداری، تقویت ظرفیت های سد امند در راستای توسعه گردشگری منطقه، ثبت کوزه کنان به عنوان شهر ملی صنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احصا و تقویت ظرفیت های گردشگری شبستر با تمرکز بر ابنیه تاریخی

احصا و تقویت ظرفیت های گردشگری شبستر با تمرکز بر ابنیه تاریخی