مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 17:102021-01-09دانش

دانشگاه یزد در ردیف 8 دانشگاه جامع برتر کشور/اجرای طرح ارتقاء کیفیت آموزشی


رییس دانشگاه یزد از رتبه بندی بیش از 2 هزار دانشگاه از 102 کشور جهان توسط ISC خبر داد و گفت: دانشگاه یزد در بین دانشگاه ها جامع شرکت کننده از ایران رتبه هشتم را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم برید لقمانی روز شنبه در نشستی خبری با اشاره به رتبه بندی دانشگاه ها توسط ISC اظهار داشت: 2 هزار و 182 دانشگاه از 102 کشور جهان در این رتبه بندی شرکت کردند که دانشگاه یزد از بین 46 دانشگاه جامع شرکت کننده از ایران، رتبه هشتم را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه یزد، نقش بسیار مهمی در کسب رتبه های دانشگاه یزد توسط انجمن ها و سازمان های مختلف دارد، افزود: دانشگاه یزد یک دانشگاه جوان 32 ساله است و در مقایسه با برخی دانشگاه های پرقدمت و صاحب نام توانسته به خوبی بدرخشد.

برید لقمانی با اشاره به اینکه رتبه بندی ISC در ابتدا ویژه کشورهای مسلمان بود، یادآور شد: از سال 2019 این رتبه بندی جهانی شد و 43 دانشگاه کشور در این رتبه بندی شرکت کردند که 23 دانشگاه حائز رتبه شدند و دانشگاه یزد رتبه 13 را کسب کرد.

رییس دانشگاه یزد ادامه داد: امسال از کشور ایران 46 دانشگاه در این رتبه بندی شرکت کردند که دانشگاه یزد رتبه هشتم را از آن خود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه یزد در ردیف 8 دانشگاه جامع برتر کشور/اجرای طرح ارتقاء کیفیت آموزشی

دانشگاه یزد در ردیف 8 دانشگاه جامع برتر کشور/اجرای طرح ارتقاء کیفیت آموزشی