موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 16:402021-01-09اقتصادي

مالیات، خانه های خالی را به بازار اجاره کشاند


به دنبال ارسال پیامک به مالکان 1.

5 میلیون واحد مسکونی خالی از سکنه، معاون وزیر راه و شهرسازی گفته که بر اساس فایلهای دفاتر املاک و گزارشهای میدانی، - به دنبال ارسال پیامک به مالکان 1.

5 میلیون واحد مسکونی خالی از سکنه، معاون وزیر راه و شهرسازی گفته که بر اساس فایلهای دفاتر املاک و گزارشهای میدانی، عرضه مسکن استیجاری در بازار 30 درصد افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح مالیات بر خانه های خالی پس از یک رفت و برگشت از مجلس به شورای نگهبان، سرانجام طبق آخرین آمار تا کنون 109 هزار واحد مسکونی برای اخذ مالیات خانه های خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده اند.

اما یکی از سوالات اصلی این است که این طرح چه تاثیراتی بر کنترل بازار مسکن خواهد داشت.

محمودزاده اخیرا در این خصوص گفته است: پس از مصوبه مجلس و بر اساس تعداد فایل ارائه شده در دفاتر مشاور املاک، عرضه مسکن استیجاری حدود 30 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته بوده و این آمار، یک آمار بر اساس مستندات و گزارشات میدانی است.

به گفته وی، روند عرضه مسکن خالی در کنار اجرای طرح های اقدام ملی و تکمیل مسکن مهر به افزایش عرضه مسکن کمک خواهد کرد که مجموع این سیاست ها به تعادل در بازار کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات، خانه های خالی را به بازار اجاره کشاند

مالیات، خانه های خالی را به بازار اجاره کشاند