مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 12:352021-01-09سياسي

10 تا 20 درصد پایان نامه های دانشجویی کاربردی می شوند


طبق آمار، سالانه بیش از یک میلیون مقاله، رساله و پایان نامه دانشجویی در کشور به ثبت می رسد که بین 10 تا 20 درصد آنها تا مرحله کاربردی شدن پیش می روند.

- ایسنا/البرز دبیر جشنواره ملی امیر کبیر گفت: طبق آمار، سالانه بیش از یک میلیون مقاله، رساله و پایان نامه دانشجویی در کشور به ثبت می رسد که بین 10 تا 20 درصد آنها تا مرحله کاربردی شدن پیش می روند.

احمدرضا فیروزی روز شنبه 20 دی ماه در مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی امیرکبیر که در اتاق بازرگانی البرز برگزار شد، اظهار کرد: تلاش برای رفع فاصله بین صنعت و دانشگاه مهمترین دلیل همکاری جهاد دانشگاهی با اتاق بازرگانی و 21 سازمان و نهاد دیگر برای برگزاری اولین جشنواره ملی امیرکبیر بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: جشنواره ملی امیرکبیر شروع حرکتی برای نگارش پایان نامه و رساله های دانشجویی ای است که بتوانند مسئله ای را در جامعه حل کنند و صرفا در قفسه کتابخانه خاک نخورند.

وی توضیح داد: طبق آمار، سالانه بیش از یک میلیون مقاله، رساله و پایان نامه دانشجویی در کشور به ثبت می رسد که بین 10 تا 20 درصد آنها تا مرحله کاربردی شدن پیش می روند.

فیروزی اضافه کرد: جشنواره امیر کبیر حرکتی است تا تعداد پایان نامه های کارفرما محور در کشور بیشتر شود تا از این طریق شاهد ارتباط موثر تر بین صنعت و دانشگاه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 تا 20 درصد پایان نامه های دانشجویی کاربردی می شوند

10 تا 20 درصد پایان نامه های دانشجویی کاربردی می شوند