مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 11:502021-01-09اجتماعي

ترخیص بیش از 1200 دستگاه موتورسیکلت رسوبی در گیلان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از ترخیص بیش از 1200 دستگاه موتورسیکلت رسوبی در گیلان خبر داد و گفت: طرح ویژه ترخیص موتورسیکلت های رسوبی تا پایان بهمن ماه سالجاری تمدید شد.

- ایسنا/گیلان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از ترخیص بیش از 1200 دستگاه موتورسیکلت رسوبی در گیلان خبر داد و گفت: طرح ویژه ترخیص موتورسیکلت های رسوبی تا پایان بهمن ماه سالجاری تمدید شد.

سرهنگ امیر طالبی در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: 18 آبان ماه امسال طرح ویژه ترخیص موتورسیکلت های رسوبی به مدت دو ماه یعنی تا تاریخ 18 دی ماه به اجرا در آمد و طی این مدت، 1238 دستگاه موتورسیکلت رسوبی در استان گیلان با استفاده از تسهیلات ویژه در نظر گرفته شده، ترخیص شد.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح، تشریفات اضافی و پیشگیری از مراجعه مکرر متقاضیان به بخش های مختلف حذف شده است، افزود: با تهیه نرم افزار و سخت افزارهای لازم امکان ارائه خدمات به متقاضیان در دفاتر پلیس +10 فراهم شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: شرایط تقسیط جرائم رانندگی با اعطای فرصت یک ساله و پرداخت اقساط ماهیانه نیز برای ترخیص موتورسیکلت های رسوبی فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص بیش از 1200 دستگاه موتورسیکلت رسوبی در گیلان

ترخیص بیش از 1200 دستگاه موتورسیکلت رسوبی در گیلان