مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 10:552021-01-09سياسي

دستاوردهای نظامی، الگوی مناسبی برای پیشرفت دانشگاه کشور است


رییس دانشگاه یزد با بیان این که رسیدن به دانشگاه های نسل 3 و 4 از جمله اهداف عالی مدیریت این دانشگاه در استان است، گفت:کسب دستاوردهای متعدد نظامی با استفاده از ظرفیت بومی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، قاسم برید لقمانی در نشست خبری قرار گیری دانشگاه یزد در ردیف هشت دانشگاه جامع برتر کشور، اظهار کرد: این دستاورد در آستانه سی ودومین سالگرد تأسیس دانشگاه یزد بدست آمده است.

وی کسب دستاوردهای علمی متعدد دانشگاه یزد را محصول آینده نگری مدیران گذشته استان و این دانشگاه دانست و افزود: سومین شهید محراب آیت الله صدوقی از جمله کسانی بود که نقش مهمی در تقویت زیرساخت های توسعه ای دانشگاه یزد ایفا کرده است.

رییس دانشگاه یزد با اشاره به اهمیت اقدامات انجام شده و در دستور کار کادر آموزشی این دانشگاه برای دستیابی به برنده های مطرح آموزشی و علمی، گفت: استخراج شاخص های رتبه بندی موسسه ISC و ابلاغ آن به تمام بخش های دانشگاه، از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار برای کسب رتبه های عالی علمی در دانشگاه یزد است.

برید لقمانی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده همه اعضای هیات علمی دانشگاه با شاخص های رتبه بندی آشنا و بعد از توجیه نهایی فعالیت آنها در خصوص اثربخشی فعالیت های علمی هر عضو و همچنین میزان تأثیرگذاری هرکدام در ارتقای کیفی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای نظامی، الگوی مناسبی برای پیشرفت دانشگاه کشور است

دستاوردهای نظامی، الگوی مناسبی برای پیشرفت دانشگاه کشور است