مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 10:252021-01-09اقتصادي

بیش از 7700 نفر در کرمانشاه بیمه بیکاری می گیرند


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: هم اکنون در این ماه (دی ماه) 7 هزار و 746 نفر در استان مستمری بیمه بیکاری می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسن عزیزی امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به تاثیر کرونا بر اقتصاد دنیا، اظهار داشت: به تبع کشور و استان هم از این تاثیر بی نصیب نبوده و کسب و کارها متاثر از این موضوع قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا در وزارت تعاون، کار رفاه اجتماعی از همان ابتدا سامانه کارا را برای افرادی که بیکار شده اند معرفی کرد که حدود 14 هزار و 140 نفر از استان از اواخر اسفندماه و اوایل فروردین ماه در این سامانه ثبت نام کردند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: این تعداد در مدت زمان کوتاهی پالایش شدند، عده ای از این تعداد به دلیلی اینکه سه درصد مربوط به صندوق بیمه بیکاری آن ها پرداخت نشده بود و یا اینکه کد کارگاهی تامین اجتماعی نداشتند، مشمول قانون بیمه بیکاری نشدند.

وی با بیان اینکه در نهایت بعد از پالایش 8 هزار و 606 نفر از این تعداد مشمول بیمه بیکاری شدند، گفت: هم اکنون در این ماه (دی ماه) 7 هزار و 746 نفر در استان مستمری بیمه بیکاری می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 7700 نفر در کرمانشاه بیمه بیکاری می گیرند

بیش از 7700 نفر در کرمانشاه بیمه بیکاری می گیرند