مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 09:252021-01-09سياسي

جدیت سردار مقاومت در ایجاد وحدت


مشاور عالی فرمانده سپاه با تاکید بر وحدت آفرینی سردار مقاومت شهید سلیمانی در منطقه، گفت: سردار سلیمانی نگاه فراجناحی و فراحزبی داشت و برای ایجاد وحدت کلمه تلاش می کرد.

- ایسنا/لرستان مشاور عالی فرمانده سپاه با تاکید بر وحدت آفرینی سردار مقاومت شهید سلیمانی در منطقه، گفت: سردار سلیمانی نگاه فراجناحی و فراحزبی داشت و برای ایجاد وحدت کلمه تلاش می کرد.

رستم قاسمی در مراسم بزرگداشت سردار ملی ایرانیان شهید سلیمانی و اربعین شهادت شهید محسن فخری زاده، در مسجد امام حسن عسگری(ع) خرم آباد، اظهارکرد: ابومهدی وقتی از جنگ فارغ التحصیل می شود جنگ ایران و عراق است، او از عراق فرار می کند و در دفاع مقدس شرکت می کند و لشگر بدر را بنیان می نهد و سال ها بر علیه صدام می جنگد.

وی با ذکر این مطلب که، ابومهدی المهندس، یار سردار سلیمانی در محور مقاومت بود و خود را سرباز سردار ملی ایرانیان، می دانست، گفت: شهید پورجعفری از همراهان سردار سلیمانی بود از شهید سلیمانی جدا نمی شد چراکه نکاه سردار سلیمانی به موضوعات نگاهی فراجناحی و فراحزبی داشت.

مشاور عالی فرمانده سپاه با تاکید بر لزوم تبیین افکار سردار سلیمانی توسط دانشگاه ها و مراکز پژوهشی، ادامه داد: در دفاع مقدس فرماندهان بزرگی نقش آفرینی کردند اما سردار سلیمانی در عملیات ها از ریزترین چیزها تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیت سردار مقاومت در ایجاد وحدت

جدیت سردار مقاومت در ایجاد وحدت