مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 05:402021-01-08اقتصادي

آغاز برخورد با کاربری های غیرمجاز در جهرم


مدیر جهادکشاورزی شهرستان جهرم گفت: از روز شنبه 20 دی، برخورد قانونی با کاربری های غیرمجاز عرصه ها و اراضی ملی در این شهرستان آغاز می شود.

- ایسنا/فارس مدیر جهادکشاورزی شهرستان جهرم گفت: از روز شنبه 20 دی، برخورد قانونی با کاربری های غیرمجاز عرصه ها و اراضی ملی در این شهرستان آغاز می شود.

علی جوکار در گفت و گو با ایسنا، اعلام کرد که قلع و قمع کاربری های غیرمجاز ایجاد شده در منطقه تقی آباد شهرستان جهرم، از روز 20 دی آغاز خواهد شد.

وی افزود: به استناد قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، هرگونه تفکیک، دیوار گذاری و ساخت و ساز در اراضی مشاعیِ باغی و زراعی بدون اخذ مجوز، از مصادیق تغییرکاربری غیرمجاز قلمداد می شود و ممنوع است.

وی از مالکان و خریداران اراضی باغی و زراعی منطقه تقی آباد جهرم خواست تا هرچه سریعتر نسبت به توقف عملیات ساخت و ساز و جمع آوری دیوار و سایر مستحدثات جدیدالاحداث اقدام کرده و اراضی را به حالت اولیه بازگردانند.

جوکار تصریح کرد: در غیراینصورت مطابق قانون، ظرف یک هفته آینده کُل کاربری های غیرمجاز قلع و قمع و با خاطیان براساس قانون برخورد خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه لازم است همه حافظ زمین باشیم، تأکید کرد: از همشهریان عزیز تقاضا می شود قبل از خرید هرگونه اراضی کشاورزی به خصوص اراضی تفکیک شده با مساحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برخورد با کاربری های غیرمجاز در جهرم

آغاز برخورد با کاربری های غیرمجاز در جهرم