مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 07:252021-01-07سياسي

مکتب شهید سلیمانی به نسل جوان انتقال داده شود


فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان این که از مکتب سردار سلیمانی عشق به ملت را می توان آموخت، گفت: این مکتب باید به نسل جوان انتقال داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی ملک شاهکوهی صبح پنج شنبه در یادواره 600 شهید دانش آموز و فرهنگی استان اظهارکرد: تقدیم 36 هزار بسیجی دانش آموز و دانشجو در سراسر ایران اسلامی نشان دهنده غیرتی بی نظیر از افرادی است که در سن کم دغدغه انقلاب و نظام داشتند.

وی با اشاره به سالروز شهادت سردار دل ها، افزود: یکی از درس هایی که در مکتب شهید سلیمانی باید آموخت عشق و علاقه به مردم و خدمت به آنها است.

ملک شاهکوهی خطاب به دانش آموزان گفت: اگر شما آینده سازان ایران اسلامی امروز به لطف خداوند متعال در کمال امنیت و آرامش درس می خوانید مرهون تلاش های شهید سلیمانی و همرزمان ایشان است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد: شهدای که امروز برای آنها یادواره می گیریم اخلاصی فوق العاده در عمل خود به کار بستند که خداوند آنها را برگزید.

وی گفت: به شما فرزندان این آب و خاک توصیه می کنم وصیت نامه شهید سلیمانی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را با دقت مطالعه کنید چراکه فردای ایران متعلق به شما است.

ملک شاهکوهی از مسئولان خواست تلاش کنند تا مکتب شهید قاسم سلیمانی به نسل جوان انتقال داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب شهید سلیمانی به نسل جوان انتقال داده شود

مکتب شهید سلیمانی به نسل جوان انتقال داده شود