مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 06:502021-01-07اقتصادي

یک میلیارد تومان برای بند خاکی سطوه و بیدستان شاهرود هزینه شد


رییس اداره منابع طبیعی شاهرود از اتمام عملیات بند خاکی سطوه و بیدستان این شهرستان خبر داد و گفت: یک میلیارد تومان برای بند خاکی سطوه و بیدستان هزینه شد.

- محمدرضا کشاورزیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه عملیات احداث بند خاکی سطوه و بیدستان جنوب شهرستان شاهرود به اتمام رسیده است، ابراز داشت: هدف از اجرای طرح کنترل سیلاب و تقویت آب های زیرزمینی در این منطقه عمومی است.

وی بابیان اینکه این بند خاکی 720 متر طول، شش متر عرض تاج و 42 متر کف دارد، افزود: طبق پیش بینی ها 102 هزار مترمکعب حجم آبگیری بند خاکی سطوه و بیدستان است.

رییس اداره منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه یک میلیارد تومان دولت برای اجرای این بند پرداخت کرده است، افزود: سیلاب بالادست منطقه در بارندگی های شدید ممکن بود ایجاد مخاطراتی برای ناحیه به دنبال داشته باشد که با اقدام از بروز چنین حادثه جلوگیری شده است.

کشاورزیان ضمن بیان اینکه برای انجام این عملیات از جوامع بومی و محلی نیز استفاده شده است، در ادامه تصریح کرد: طبق هماهنگی با دهیاری های منطقه می توان از موقعیت این بند خاکی و آبی که پشت آن جمع می شود برای تقویت گردشگری نیز استفاده کرد.

وی افزود: عملیات آبخیزداری در حوزه های سورخان، ابر، ابرسج، تاش و دهملا در حال انجام است که طبق آخرین گزارش ها احداث بند خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیارد تومان برای بند خاکی سطوه و بیدستان شاهرود هزینه شد

یک میلیارد تومان برای بند خاکی سطوه و بیدستان شاهرود هزینه شد