مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 06:502021-01-07اقتصادي

اختصاص 91 میلیارد تومان اعتبار برای احداث دستگاه زباله سوز رشت


در سال 92 در خصوص احداث دستگاه زباله سوز قراردادی با یک شرکت منعقد و تا سال 98 هیچگونه اقدامی صورت نگرفته و به گفته معاون عمرانی استانداری گیلان در همان سال 98 مبلغ 119 میلیارد تومان اعتبار برای مدیریت پسماند به گیلان تخصیص و 91 میلیارد تومان به دستگاه زباله سوز تعلق گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، همگان استان گیلان را به سرسبزی و جنگل های انبوه شناخته و این جاذبه های طبیعی هرساله گردشگران بسیاری را جذب دیارمیرزا می کند.

گیلان به جنگل های هیرکانی، جنگل سراوان و گیسم معروف بوده و به زیبایی های گیلان می افزاید ولی وجود انباشت زباله و پسماند تمام این نعمت های طبیعی را به زشتی مبدل کرده و به سر زبان ها افتاده است.

انباشت زیاد زباله و پسماند در غرب، شرق و مرکز استان و عدم مدیریت صحیح در طی سالیان گذشته بارها و بارها از سوی مسؤولان مربوطه و این امر مشکل پسماند در گیلان را به یک امر جدی و حتی تهدید آمیز برای محیط زیست تبدیل کرده است.

معضل پسماند و رهاسازی و انباشت زیاد آن در گیلان به دلیل عدم آموزش های لازم و تدوین برنامه های دقیق برای مردم بسیاری از شهرستان ها به ویژه تالش، لنگرود و رشت بسیار دردناک و تامل برانگیز است زیرا در طی این مدت زمان انواع بیماری های پوستی و حتی گوارشی برای مردمان آن مناطق به وجود آمده و باید فکری اساسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 91 میلیارد تومان اعتبار برای احداث دستگاه زباله سوز رشت

اختصاص 91 میلیارد تومان اعتبار برای احداث دستگاه زباله سوز رشت