مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 15:402021-01-06سياسي

مازندران جزو 10 استان برتر در ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف


مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان در دیدار با مهندس شافعیان رییس جهاد دانشگاهی مازندران گفت: استان مازندران جزو 10 استان برتر در جمع آوری و ذخیره سلول های بنیادی خون بند ناف است.

- ایسنا/مازندران مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان در دیدار با مهندس شافعیان رییس جهاد دانشگاهی مازندران گفت: استان مازندران جزو 10 استان برتر در جمع آوری و ذخیره سلول های بنیادی خون بند ناف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی جهاد دانشگاهی مازندران دکتر مرتضی ضرابی، مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان صبح امروز 17 دی ماه با حضور در جهاد دانشگاهی مازندران با مهندس محمد رضا شافعیان رییس این واحد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مهندس محمد رضا شافعیان رییس جهاد دانشگاهی مازندران اظهار کرد: با رای زنی با نمایندگان شهرستانها تلاش می کنیم تا دفاتر نمایندگی بانک خون را در دیگر شهرها نیز راه اندازی کنیم.

وی خواستار افزایش حق الزحمه خون گیران شد و افزود: توجه به موضوع تبلیغات بانک خون برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم ضروری است و این واحد نیز در این زمینه فراخور ماموریت های واگذار شده اقدام خواهد کرد.

در ادامه دکتر مرتضی ضرابی، مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان گفت: به دلیل ظرفیت بسیار خوب مازندران از نظر بافت جمعیتی، فرهنگی، اجتماعی و حت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران جزو 10 استان برتر در ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف

مازندران جزو 10 استان برتر در ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف