مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 12:402021-01-06اقتصادي

خط تولید واکسن آنفلوانزای پرندگان و تب برفکی فردا به بهره برداری می رسد


در حوزه عشایر برنامه ملی بهبود بهداشت و تولید دام عشایر را نهایی کرده ایم و تا پایان همین ماه این برنامه عملیاتی می شود.

- ایسنا/مرکزی رییس سازمان دامپزشکی کشور گفت: در حوزه عشایر برنامه ملی بهبود بهداشت و تولید دام عشایر را نهایی کرده ایم و تا پایان همین ماه این برنامه عملیاتی می شود.

دکتر علی صفر ماکنعلی چهارشنبه 17 دیماه در دیدار با استاندار مرکزی با اشاره به شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در تالاب میقان اراک، اقدامات و هماهنگی مجموعه استان برای کنترل این بیماری را بسیار مطلوب عنوان کرد و افزود: در 40 سال اخیر برخی اقدامات در کشور انجام شد که تا حدودی براساس محاسبات دقیق تخصصی نبوده است، برای مثال ایران در فرایندی خود را در رتبه تک رقمی تولید تخم مرغ جهان قرار داده و در حال حاضر از نظر رنکینگ جزو 10 کشور برتر دنیا در حوزه تولید تخم مرغ هستیم.

وی با بیان اینکه نادانسته در هفت استان آذربایجان شرقی، قزوین، البرز، تهران، قم، مرکزی و اصفهان متراکم ترین جغرافیای مرغ تخم گذار دنیا را بوجود آورده ایم، گفت: از طرفی در حوزه اکوسیستم یک کشور منحصر به فرد در دنیا و دارای اکوسیستم های ویژه ای همچون دریای خزر، زاینده رود، دریاچه ارومیه و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط تولید واکسن آنفلوانزای پرندگان و تب برفکی فردا به بهره برداری می رسد

خط تولید واکسن آنفلوانزای پرندگان و تب برفکی فردا به بهره برداری می رسد