مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 10:302021-01-06سياسي

نبود اینترنت در 5 روستای شهرستان بناب و بازماندن دانش آموزان از تحصیل


در چهارمین جلسه پیگیری مشکلات روستاهای بناب مطرح شد که معضل نبود اینترنت در پنج روستای آلقو، صور، توتاخانه، حاج مصیب و قره قشلاق شهرستان بناب حل نشده و دانش آموزان زیادی از ادامه تحصیل در برنامه شاد باز مانده اند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی در چهارمین جلسه پیگیری مشکلات روستاهای بناب مطرح شد که معضل نبود اینترنت در پنج روستای آلقو، صور، توتاخانه، حاج مصیب و قره قشلاق شهرستان بناب حل نشده و دانش آموزان زیادی از ادامه تحصیل در برنامه شاد باز مانده اند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: با پیگیری های انجام گرفته با مسئولان مخابرات استان و کشور، به دنبال حل مشکل اینترنت که از اصلی ترین مشکلات منطقه است، هستیم که امیدواریم در آینده نزدیک این مشکل به طور کامل حل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد باقری بنابی به تعمیر مجدد 40 کیلومتر از آسفالت راه های روستایی اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه های مهم و اولویت شهرستان در سال آینده، آسفالت ریزی راه های روستایی است که امیدواریم بخش های مهم از جاده های روستاهای بناب از محل قیر رایگان آسفالت ریزی شوند.

وی به کمبود آب کشاورزی منطقه اشاره کرد و افزود: با توجه به کم آبی سال های اخیر و خشک شدن دریاچه ارومیه، کشاورزان با همکاری جهاد کشاورزی باید توجه ویژه ای به تغییر الگوی کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود اینترنت در 5 روستای شهرستان بناب و بازماندن دانش آموزان از تحصیل

نبود اینترنت در 5 روستای شهرستان بناب و بازماندن دانش آموزان از تحصیل