مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 08:252021-01-06سياسي

مکتب حاج قاسم مکتب امام خمینی(ره) است/ خواص بدانید سکوت شما در بحران خیانت است


مکتب حاج قاسم مکتب امام است و این تفکر حاج قاسم از سال 1357 تا امروز ادامه داشته و خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علی ملک شاهکویی صبح امروز در جشنواره بچه های حاج قاسم که در حسینیه ثارالله سپاه نینوا گلستان برگزار شد، اظهار کرد: مکتب حاج قاسم مکتب امام است و این تفکر حاج قاسم از سال 1357 تا امروز ادامه داشته و خواهد داشت.

وی ادامه داد: در زمان هشت سال دفاع مقدس حزب بعث عراق جنایت های بزرگی انجام داد و در مقابل چشمان سربازان ما خانواده هایشان را به خاک و خون کشیدند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: همین تفکر امام و حاج قاسم بود که باعث شد جوانان و سربازان ما از هر قشر و سنی مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستاد و مقاومت کردند.

ملک شاهکویی گفت: در نگاه اسلام و مکتب شهید سلیمانی، غیرت ایرانی اسلامی فقط برای ایران و اسلام نیست بلکه برای تمام ادیان و تمام انسان ها است و این تفکر از همه انسان ها دفاع خواهد کرد و برابر کفار و ظالمان ایستادگی خواهد کرد.

وی گفت: مکتب شهید سلیمانی مکتب ولایت پذیری و اطاعت از ولی است و نمی شود در زمان خوشی ولایت پذیر باشید و در زمان کار و عمل تنها تماشاگر باشید و سکوت کنید و اگر عملی انجام دهید و سخنی بگویید جوری عمل کنید که خنثی و بی فایده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب حاج قاسم مکتب امام خمینی(ره) است/ خواص بدانید سکوت شما در بحران خیانت است

مکتب حاج قاسم مکتب امام خمینی(ره) است/ خواص بدانید سکوت شما در بحران خیانت است