مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 08:202021-01-06حوادث

مرگ راننده نیسان بر اثر برخورد با تریلر در محور کاشان- قم


رییس جمعیت هلال احمر کاشان از مرگ راننده نیسان بر اثر برخورد با تریلر در حادثه ترافیکی محور کاشان - قم خبر داد.

- سیدمنصور میرابوطالبی در گفت وگو با اتوبان کاشان-قم یکی از پرترددترین محورهای مواصلاتی و جزیی از کریدور شمال-جنوب است که خودروهای زیادی اعم از شخصی، حمل و نقل عمومی و خودروهای باری سبک و سنگین از این محور تردد می کنند.

این حجم از تردد باعث شده است که در طول سال حوادث رانندگی زیادی در این محور رخ دهد که یکی از علل اصلی آن تاریکی اتوبان کاشان-قم است.

علیرغم تمام وعده های داده شده از طرف مسئولان و مدیران محلی، استانی و حتی کشوری فقط تاریکی سهم رانندگان در این مسیر شده است و علیرغم افزایش عوارض این محور که آخرین نمونه آن در چند روز پیش اتفاق افتاد و حدود 40 درصد بر عوارض این محور افزوده شد ولی برای روشنایی این اتوبان تاکنون هیچ اقدام عملی انجام نشده است.

در بسیاری از حوادث رخ داده در این اتوبان خانواده های بسیاری عزادار و برخی از هموطنانمان نیز دچار عوارض ناشی از این تصادفات مانند نقص عضو شده و به تبع آن عوارض روحی و روانی و حتی اقتصادی بسیاری نیز گریبانگر افراد و خانواده ها شده است ولی اینکه موضوع رفع تاریکی این اتوبان در چه جایگاهی از اولویت های مدیران و مسئولان قرار دارد، اطلاعی در دست نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ راننده نیسان بر اثر برخورد با تریلر در محور کاشان- قم

مرگ راننده نیسان بر اثر برخورد با تریلر در محور کاشان- قم