مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 07:102021-01-06پزشكي

کرونا آمار جراحی زیبایی بینی را کاهش داد؟


فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با بیان اینکه گرچه شیوع بیماری کرونا بر آمار جراحی های زیبایی بینی تاثیر داشته ولی این تاثیر شدید نبوده، درباره چگونگی جراحی های بینی در کشور توضیح داد.

- فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با بیان اینکه گرچه شیوع بیماری کرونا بر آمار جراحی های زیبایی بینی تاثیر داشته ولی این تاثیر شدید نبوده، درباره چگونگی جراحی های بینی در کشور توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی انجمن جراحی پلاستیک و زیبایی ایران، دکتر شهریار لقمانی - فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در آستانه برگزاری سومین وبینار ماهانه بزرگان رینوپلاستی ایران درباره روند جراحی های بینی در کشور اظهار داشت: گرچه شیوع بیماری کرونا بر آمار جراحی های زیبایی بینی تاثیر داشته ولی این تاثیر شدید نبوده است.

وی با اشاره به اینکه جراحی بینی در حال حاضر در کشور ما تبدیل به یک رفتار مورد قبول و یک هنجار شده است، گفت: جراحی بینی در کشور ما در حال حاضر مرز و محدودیت جنسیتی، اقتصادی و سنی ندارد و زنان و مردان در شرایط اقتصادی مختلف و سنین مختلف متقاضی انجام جراحی زیبایی بینی هستند.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی درباره مخاطرات عمل رینوپلاستی اظهار داشت: ابتدا بهتر است خطر تعریف شود ، اگر منظور خطر جانی است؛ ریسک و خطر جانی در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا آمار جراحی زیبایی بینی را کاهش داد؟

کرونا آمار جراحی زیبایی بینی را کاهش داد؟