مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 05:502021-01-06اجتماعي

مقصران آسفالت نامناسب قیدار کیست؟


شهردار قیدار با بیان اینکه این مجموعه در تلاش است که شرمنده شهروندان قیداری نباشد، گفت: نمک پاشی در روزهای برفی و نیز نبود کمربندی در این منطقه، - باعث خرابی زودهنگام آسفالت معابر اصلی این منطقه می شود.

بهروز اوصانلو در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت آسفالت خیابان های این شهر، اظهار کرد: از اول تیرماه تا پایان شهریورماه امسال که آغاز کار شهرداری برای اصلاح و تعمیر آسفالت معابر است، از اینرو همه خیابان های این منطقه را با 6000 تن آسفالت، اقدام به آسفالت ریزی و لکه گیری کرده ایم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا با گذشت سه ماه از پایان فصل کار، شهروندان قیداری مجدد شاهد آسفالت نامناسب خیابان ها و چاله های موجود در شهر قیدار شدند، تصریح کرد: به دلیل شرایط جغرافیایی که در منطقه حاکم است و بارش هایی که طی ماه های اخیر در این منطقه اتفاق افتاد، محبور به استفاده از نمک برای یخ زدایی شدیم، این در حالی است که استفاده از نمک برای ذوب یخ، نیمی از آسفالت خیابان های این منطقه را از بین برد.

اوصانلو در ادامه یکی از دلایل خراب شدن زود هنگام آسفالت را نبود کمربندی در شهر قیدار اعلام و عنوان کرد: تردد ماشین های سنگین از معابر اصلی شهر به بخش دیگری از آسفالت نیز صدمه می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصران آسفالت نامناسب قیدار کیست؟

مقصران آسفالت نامناسب قیدار کیست؟