مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 08:152021-01-05فرهنگي

سیروس همتی: نمایش های خیابانی ویترین تئاتر کشور در شرایط کرونا است


سیروس همتی عضو هیات انتخاب بخش نمایش های خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر عنوان کرد که بخش خیابانی به دلیل شرایط کرونایی این روزها می تواند ویترین تئاتر در این دوره از جشنواره باشد.

- سیروس همتی عضو هیات انتخاب بخش نمایش های خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر درباره اهمیت برگزاری این رویداد در گفت وگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس گفت: امسال به دلیل کرونا ، شرایط ویژه ای داشتیم و انتظار می رفت حمایتی از بازیگران، کارگردانان و اقشار تئاتر صورت بگیرد.

هیات انتخاب بخش مسابقه نمایش های خیابانی درخواست داشتند که به جای 15 اثر 20 اثر در این بخش گنجانده شود زیرا امتیازات نزدیک بود و ما خواهش کردیم دبیر جشنواره توجه ویژه ای قایل شوند و 20 اثر را انتخاب کنیم .

وی افزود: اضافه شدن این پنج اثر هم به بودجه و حمایت نیاز داشت اما خوشحالم که در نهایت این پنج گروه نمایشی هم به لحاظ اجرایی، کمی و کیفی مورد ارزیابی قرار می گیرند و از سوی دیگر حمایت مالی هم می شوند.

  همتی اظهار داشت : امسال 116 فیلم تئاتر دیدیم که نشان از استقبال بالای هنرمندان داشت به دلیل شرایط ویژه ای که در جامعه وجود دارد، فکر نمی کردم این تعداد آثار به دبیرخانه ارسال شود اما به نوعی رکورد زدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیروس همتی: نمایش های خیابانی ویترین تئاتر کشور در شرایط کرونا است

سیروس همتی: نمایش های خیابانی ویترین تئاتر کشور در شرایط کرونا است