مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 07:452021-01-05سياسي

گلایه مدیر سابق حوزه هنری قزوین از بی مهری مسئولان


در سال 95 راه اندازی پردیس سینمایی را پیگیری و حتی زمینی را خریداری و وجه آن را پرداخت کردیم اما معاونت عمرانی استانداری باوجوداینکه متخصص در امر زمین هستند در حق حوزه هنری کم لطفی کردند.

- ایسنا/قزوین رییس سابق حوزه هنری قزوین گفت: در سال 95 راه اندازی پردیس سینمایی را پیگیری و حتی زمینی را خریداری و وجه آن را پرداخت کردیم اما معاونت عمرانی استانداری باوجوداینکه متخصص در امر زمین هستند در حق حوزه هنری کم لطفی کردند.

مدیران سابق و جدید حوزه هنری استان قزوین با حضور محمدمهدی دادمان، رییس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی صبح امروز 16 دی با نماینده ولی فقیه در استان قزوین دیدار و گفت وگو کردند.

علی هوشمند، در این دیدار ضمن بیان بخشی از عملکرد خود در حوزه هنری قزوین بابیان اینکه چشم انداز آینده پژوهشی هنر استان توسط مرکز مطالعاتی دانشکده پژوهش دانشگاه امام خمینی(ره) انجام شده است، گفت: ما همیشه مدال کارهای انجام شده را بر گردن داریم اما باید از کارهای بر زمین مانده نیز سخن بگوییم.

وی افزود: امروز گلایه ام را به مسئولین ارشد استان اعلام خواهم کرد؛ مسئولان با سیاسی کاری آرزوی پردیس سینمایی را بر دل ما گذاشتند.

در سال 95 راه اندازی پردیس سینمایی را پیگیری و حتی زمینی را خریداری و وجه آن را پرداختیم اما معاونت عمرانی استانداری باو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مدیر سابق حوزه هنری قزوین از بی مهری مسئولان

گلایه مدیر سابق حوزه هنری قزوین از بی مهری مسئولان