مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 07:202021-01-05اقتصادي

خیرین همدل با زوج های جوان/720 زوج البرزی به خانه بخت رفتند


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان البرز از پرداخت کمک هزینه تأمین ازدواج با اعتبار 7 میلیارد 200 میلیون تومان به 720 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان در نه ماهه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، ابوالفضل فلاح قنبری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان البرز، صبح امروز در جمع خبرنگاران، گفت: در 9 ماهه سال جاری 720 زوج جوان موردحمایت این نهاد از تسهیلات بلاعوض ازدواج به مبلغ 7 میلیارد 200 میلیون تومان بهره مند شده اند.

فلاح قنبری با اشاره به اینکه کمک هزینه جهیزیه اهدایی به نوعروسان تحت حمایت از محل صدقات، حامیان و مراکز نیکوکاری البرز تأمین و پرداخت می شود، گفت: سقف سرانه کمک هزینه ازدواج مددجویان از 5 میلیون تومان در سال گذشته به 10 میلیون تومان در سال جاری افزایش یافته است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز یادآور شد: خدمات این نهاد در حوزه ازدواج شامل ارائه جهیزیه به نوعروسان خانواده های تحت حمایت، جهیزیه به دختران نیازمند خارج از حمایت امداد، هدیه ازدواج پسران و کمک هزینه برای ازدواج مجدد بانوان سرپرست خانوار است.

وی بابیان اینکه خدمات راهنمایی و مشاوره قبل، حین و پس از ازدواج به زوج های تحت حمایت، از دیگر خدمات این نهاد در حوزه ازدواج است، تأکید کرد: به دلیل شیوع ویروس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین همدل با زوج های جوان/720 زوج البرزی به خانه بخت رفتند

خیرین همدل با زوج های جوان/720 زوج البرزی به خانه بخت رفتند