مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 06:252021-01-05اقتصادي

بازی جدید دولت برای سهام مردم با سامانه سجام


مافیای بازار بورس و سهام کم بود دردسرهای سامانه سجام هم به آن اضافه شد و همه این گرفتاری ها سبب شده تا تازه واردها واکنشی منفی به بازار سرمایه نشان دهند.

- ، آوای دهل بورس از دور برخی بسیاری از تازه واردان و سهامداران خوش بود و این عده نه تنها به رویای پولدار شدن نرسیدند بلکه سرمایه های اندکشان را نیز در این بازار پرماجرا از دست دادند چندماهی است که بازار بورس دستوری منفی می شود و ضررهای پی درپی کام سهامداران و بورس بازان را تلخ کرده است و سیاست های متناقض و پی درپی حقوقی و دولت نیز بر آشفتگی این بازار افزوده است.

جدای از آنکه بسیاری از سهامداران هنوز نتوانسته اند پول حاصل از فروش سهام را به دست آوردند و این وجه به صورت قطره چکانی به آنان پرداخت می شود، مافیای بازار برای تصاحب اندک سرمایه مردم هم نقشه های ناجور کشیده است.

در کنار مشکلات بازار بورس، دستورات سازمان خصوصی سازی و دولت برای واریز سود سهام عدالت نیز داستان پرغصه ای شده است.

دریافت سود سهام عدالت ربطی به سجام نداردعسکر توکلی رییس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه برخی در تلاش هستند تا سرمایه ها را از چنگ مردم در بیاورند، درباره سامانه سجام گفت: در ایام کرونا که جان و مال مردم درخطر است می خواهند مردم را با فرستادن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی جدید دولت برای سهام مردم با سامانه سجام

بازی جدید دولت برای سهام مردم با سامانه سجام