مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 08:202021-01-04ورزشي

دبیر: پهلوانان بزرگ و نامی در عرصه کشتی خراسان حضور داشتند


رییس فدراسیون کشتی برای بررسی وضعیت این رشته در استان خراسان رضوی در شهر مشهد حضور یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی که برای سفری دو روزه به مشهد رفته است، در اولین جلسه ی کاری خود صبح امروز با حضور در شورای شهر مشهد با رییس و اعضای این شورا دیدار و گفت و گو کرد و گزارشی از وضعیت کشتی کشور را به آنها ارائه داد.

وی در این دیدار با تأکید بر اینکه کشتی هویت ملی کشورمان است و پهلوانان بزرگ و نامی نیز در خراسان حضور داشته اند تصریح کرد: هر چه بیشتر به این رشته توجه شود، به فرهنگ و تاریخ و هویت این ملت و کشور توجه شده و کشتی را باید خارج از ورزش دید و در واقع کشتی جزیی از ایران محسوب می شود.

رییس فدراسیون کشتی با اشاره به کشتی گیران خراسان در دهه 70 گفت: شهر مشهد در گذشته قهرمانان بسیار بزرگی همچون برادران خادم به دنیا معرفی کرده و پهلوانان این خطه مانند مصطفی طوسی، ابوالقاسم سخدری، احمد وفادار و یعقوبعلی شورورزی نیز جز پهلوانان نامی ایران محسوب می شوند.

وی با اشاره به اینکه سابقه حضور در شورای شهر را دارد و می داند که این نهاد به چه میزان می تواند در کمک به رشته کشتی مؤثر باشد گفت: قطعاً دست شورای شهر برای حمایت و دادن امکانات به کشتی باز است و شما دوستان می توانید با کمک به کشتی مشهد بار دیگر کشتی این شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر: پهلوانان بزرگ و نامی در عرصه کشتی خراسان حضور داشتند

دبیر: پهلوانان بزرگ و نامی در عرصه کشتی خراسان حضور داشتند