مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 06:502021-01-04ورزشي

سوهان قم در میهمانی شهرداری فریدون کنار


سوهان محمد قم در نخستین هفته از دوره جدید رقابت های باشگاهی فوتبال ایران جام آزادگان به میهمانی تیم شهرداری فریدون کنار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، استارت بازی های فصل جدید لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان از روز سه شنبه شانزدهم دی ماه زده می شود و تیم های مدعی صعود به دسته بالاتر در گروه های مختلف مقدماتی رقابت خود را در حالی آغاز می کنند که تیم سوهان محمد نماینده قم در این مسابقات است.

نماینده فوتبال قم که از مدت ها قبل با برنامه ریزی منسجم استارت تمرینات و برنامه های آماده سازی خود را برای حضور موفق در مسابقات لیگ دسته سوم جام آزادگان زده، با کادر فنی جوان خود که در راس آنها علیرضا خلجی نیا به عنوان سرمربی حضور دارد لیگ جدید را آغاز می کند.

این تیم بعد از انجام چند دیدار دوستانه و تدارکاتی، ظاهرا به مرز آمادگی مطلوب دست یافته و با ترکیبی که متشکل از بهترین های چند سال اخیر فوتبال استان قم محسوب می شوند، قصد خودنمایی در سطح سوم فوتبال باشگاهی کشور را دارد، لیگی که از نظر حجم مسابقات و سختی رقابت بسیار طاقت فرسا است.

شاگردان خلجی نیا در بازی هفته نخست خود از فصل جدید لیگ دسته سوم جام آزادگان باید به خارج از خانه رفته و در میهمانی تیم فوتبال شهرداری فریدون کنار به میدان بروند، مسابقه ای که طبق بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوهان قم در میهمانی شهرداری فریدون کنار

سوهان قم در میهمانی شهرداری فریدون کنار