مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 04:452021-01-04سياسي

پروانه هتل آسمان نیاز به بازنگری دارد


معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس تاکید کرد که پروانه ساخت هتل آسمان به دلیل حادثه ای که سال گذشته حادث شد، باید مورد بازنگری قرار گیرد.

- علی نقی طبیب لقمانی در گفت و گو با ایسنا، گفت: بعد از حادثه ی آتش سوزی که در ساختمان نیمه ساخته هتل آسمان حادث شد، مباحث فنی پیرامون این بنا مطرح است.

وی اضافه کرد: مبحث مهم پیش رو اینست که آیا اصلا این ساختمان از استحکام لازم به لحاظ فنی و مهندسی برخوردار است یا خیر؟ معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس گفت: در زمان تجدید پروانه، چه برای مرمت و مقاوم سازی یا بازسازی مجدد بنا، رعایت ارتفاع نیز مد نظر قرار خواهد گرفت.

طبیب لقمانی خاطرنشان کرد: موضوع رعایت ارتفاع با هدف جلوگیری از آسیب به منظر مجموعه زندیه قطعا اوجب واجبات و از الزامات تجدید پروانه هتل آسمان خواهد بود.

وی همچنین در خصوص سفر اخیر مدیرعامل صندوق احیا به فارس، گفت: در آن سفر تصمیاتی کلیدی اتخاذ شد که اجرای این تصمیمات منجر به گشایش هایی در حوزه های مختلف و مرتبط خواهد شد.

طبیب لقمانی گفت: یکی از این تصمیمات این بود که حتما متناظر هیئت امنای صندوق احیایی که در مرکز وجود دارد، در استان فارس هم تشکیل شود تا مجموعه اقدامات و وظایف این صندوق توسط چنین تشکیلاتی، سیاست گذاری، اجرا و پایش شود و فارس صرفا به مرکز متکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه هتل آسمان نیاز به بازنگری دارد

پروانه هتل آسمان نیاز به بازنگری دارد