مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 20:402021-01-03ورزشي

بایرن 5 - 2 ماینتس؛ آن ها را عصبانی نکنید!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بایرن مونیخ در شبی که در نیمه اول دو بار دروازه خود را باز شده دیده بود، در نیمه اول عملکردی درخشان داشت و با به ثمر رساندن پنج گل پیروزی بزرگی برابر ماینتس به دست آورد.

- بایرن مونیخ با بازگشتی فوق العاده موفق شد 2-5 ماینتس را مغلوب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، بایرن مونیخ در شبی که در نیمه اول دو بار دروازه خود را باز شده دیده بود، در نیمه اول عملکردی درخشان داشت و با به ثمر رساندن پنج گل پیروزی بزرگی برابر ماینتس به دست آورد.

بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد و لروی سانه در دقیقه هشت فرصت داشت گل اول تیمش را به ثمر برساند، اما ضربه زمینی او توسط دروازه بان ماینتس مهار شد.

دقایقی بعد و روی پاس کورنتین تولیسو بود که سرژ گنابری درون محوطه ماینتس صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

اما در دقیقه 32 این ماینتس بود که بر خلاف جریان بازی به گل رسید.

روی پاس بلند لاتزا از زمین خودی، تعادل ژروم بواتنگ بهم خورد تا بورکارت در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و با یک ضربه زیبا و دقیق دروازه بایرن مونیخ را باز کند.

دقایقی بعد بایرن مونیخ خیلی سریع می توانست به گل تساوی دست یابد، اما ضربه محکم رابرت لواندوفسکی از درون محوطه در آستانه ورود به دروازه با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایرن 5 - 2 ماینتس؛ آن ها را عصبانی نکنید!

بایرن 5 - 2 ماینتس؛ آن ها را عصبانی نکنید!