مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 09:402021-01-03سياسي

سردار سلیمانی قدرت نرمی برای انقلاب ایجاد کرد


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: امروزه حاج قاسم سلیمانی، یک قدرت نرمی برای انقلاب اسلامی ایجاد کرده است که نیازی به حمله به آمریکا از سوی ایران نیست بلکه از درون خود آن ها قیام خواهند کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: امروزه حاج قاسم سلیمانی، یک قدرت نرمی برای انقلاب اسلامی ایجاد کرده است که نیازی به حمله به آمریکا از سوی ایران نیست بلکه از درون خود آن ها قیام خواهند کرد.

حجت الاسلام حسن شعبانی در اجتماع سربازان وطن در مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره) تبریز، گفت: زمانی که از مقاومت و استقامت سخن به میان می آید، برخی چنان فکر می کنند که افرادی که در جبهه مقاومت بوده و شعار اصلی آن ها، مقاومت در مقابل استکبار است، فقط با احساس رفتار می کنند و آن هایی که در مقابل دشمن، به دنبال سازش هستند عاقل هستند.

وی ادامه داد: اگر به سراغ گروه های فتنه برویم اظهار دارند که ما عقل داریم و به این وسیله به این جایگاه رسیدیم.

وی افزود: با کمی تأمل می توان دریافت که در این عالم، عامل تمام بدبختی ها، ظلم، انحراف و فساد در سایه عقل منهای وحی است که انسان را وحشی به بار می آورد.

حجت الاسلام شعبانی با اشاره به موضوع عقل در چارچوب وحی، گفت: به کم بودن سرمایه های مادی و قدرت نظامی نگاه نکنید، که اگر باور به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی قدرت نرمی برای انقلاب ایجاد کرد

سردار سلیمانی قدرت نرمی برای انقلاب ایجاد کرد