مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 05:102021-01-03فرهنگي

نقش «تئاتر خیابانی» در از بین بردن ابهامات پساکرونا


عضو هیات انتخاب بخش ویژه «سرباز انقلاب» جشنواره تئاتر فجر معتقد است حرکت های فرهنگی و هنری در از بین بردن ترس و ابهام مردم در دوران پسا کرونا نقش موثری خواهد داشت.

- عضو هیات انتخاب بخش ویژه سرباز انقلاب جشنواره تئاتر فجر معتقد است حرکت های فرهنگی و هنری در از بین بردن ترس و ابهام مردم در دوران پسا کرونا نقش موثری خواهد داشت.

سعید خیرالله ی عضو هیات انتخاب بخش ویژه سرباز انقلاب (نمایش های خیابانی) سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر با اشاره به نقش تئاتر خیابانی در زنده نگه داشتن تئاتر کشور به علاوه بر اینکه عزیزان و دوستان بسیاری را از ما گرفت با ترسی هم ما را روبرو کرده است که نمی دانیم در دوران پساکرونا چه کار خواهیم کرد؟ هنوز این ترس و ابهام بین مردم وجود دارد و فکر می کنم یکی از راه کارهای پیش رو برای از بین بردن این ترس حرکت های فرهنگی و هنری در جامعه است که در حوزه تئاتر هم تئاتر خیابانی چنین رویکردی را می تواند داشته باشد.

وی افزود: تئاتر خیابانی از نظر زبان و تمرین شرایط آسان تری دارد و می توان با سرمایه گذاری بر این حوزه، جشنواره تئاتر فجر را به رونق سال های پیش برگزار کرد.

خیرالله ی درباره کیفیت آثار ارسالی به بخش ویژه سرباز انقلاب توضیح داد: اولویت اول این بخش نگاه به سیرت شهدا و در راس آن سردار شهید قاسم سلیمانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش «تئاتر خیابانی» در از بین بردن ابهامات پساکرونا

نقش «تئاتر خیابانی» در از بین بردن ابهامات پساکرونا