مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 16:302021-01-02سياسي

3400 حلقه چاه در گلستان با همت قرارگاه سازندگی برق دار می شود


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان از برقی شدن سه هزار و 400 حلقه چاه استان توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در فاز اول خبرداد.

- گرگان- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان از برقی شدن سه هزار و 400 حلقه چاه استان توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در فاز اول خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر نصیری عصر شنبه در جلسه مشترک با فرمانده سپاه نینوا گلستان در راستای تقویت سیاست های اقتصاد مقاومتی و توسعه زیرساخت برق استان، اظهارکرد: استفاده از اعتبارات و منابع و توانمندی های قرارگاه خاتم الانبیاء و سازمان بسیج سازندگی استان، جهت ارتقاء خدمات دهی برق استان می تواند مفید باشد.

وی افزود: در حال حاضر تقویت زیرساخت برق استان در زمینه چاه آب کشاورزی و برقی کردن آنها جزوء موارد ضروری صنعت برق است.

نصیری ادامه داد: برای برقی کردن بیش از هشت هزار حلقه چاه آب کشاورزی موجود در استان تصمیمات و اقدامات اولیه صورت گرفته و حضور قرارگاه خاتم الانبیاء و بسیج سازندگی استان در تامین منابع مورد نیاز این امر و همچنین نیروگاه های تجدیدپذیر استان می تواند سودمند باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح برق امید، تصریح کرد: تغییر نگرش مصرف کنندگان برق خانگی به استفاده صحیح از منابع انرژی با استفاده از ساز و کارهای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3400 حلقه چاه در گلستان با همت قرارگاه سازندگی برق دار می شود

3400 حلقه چاه در گلستان با همت قرارگاه سازندگی برق دار می شود