مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 15:202021-01-02سياسي

لزوم ورود عالمانه مبتنی بر تولید ثروت جهاد دانشگاهی مازندران در مسائل توسعه ای


در دیداری که امروز شنبه سیزدهم دی ماه 1399 برگزار شد، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با حضور در جهاد دانشگاهی مازندران با محمدرضا شافعیان رییس این نهاد انقلابی به تبادل نظر پرداخت.

- در دیدار نماینده مردم ساری و میاندورود با رییس جهاد دانشگاهی مازندران مطرح شد؛ لزوم ورود عالمانه مبتنی بر تولید ثروت جهاد دانشگاهی مازندران در مسائل توسعه ای ایسنا/مازندران در دیداری که امروز شنبه سیزدهم دی ماه 1399 برگزار شد، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با حضور در جهاد دانشگاهی مازندران با محمدرضا شافعیان رییس این نهاد انقلابی به تبادل نظر پرداخت.

علی بابایی کارنامی در این دیدار ضمن قدردانی از فعالیت های علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی مازندران، با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی به تلاش های علمی، پژوهشی و دانشگاهی که اتکا به درون را تقویت می کند ارج می نهد، گفت: اگر طرح های پژوهشی جهاد دانشگاهی مازندران از سوی جهاد دانشگاهی کشور به کمیسیون تلفیق رسیده باشد، به خوبی از آن دفاع و صیانت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه برخی برای کوچکترین کاری که به راحتی در کشور قادر به انجام آن هستیم، به دنبال ارتباط با خارج از کشور هستند، تصریح کرد: به عنوان نمونه تولید واکسن کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ورود عالمانه مبتنی بر تولید ثروت جهاد دانشگاهی مازندران در مسائل توسعه ای

لزوم ورود عالمانه مبتنی بر تولید ثروت جهاد دانشگاهی مازندران در مسائل توسعه ای