مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 12:252021-01-02فرهنگي

ساعت پخش برنامه سینمایی هفت 1 و نیم نصف شب تا 5 صبح! نوش جونتون؟


برنامه ای که با بودجه بیت المال تولید می شود باید هدف آن مخاطب و دیده شدن باشد ولی گویا دوستان شبکه 3 و در صدر آنها آقای فروغی (مدیر شبکه) حتی دلیل بدیهی تولید یک برنامه را هم نمی دانند.

- ساعت پخش برنامه سینمایی هفت 1 و نیم نصف شب تا 5 صبح! نوش جونتون؟ برنامه ای که با بودجه بیت المال تولید می شود باید هدف آن مخاطب و دیده شدن باشد ولی گویا دوستان شبکه 3 و در صدر آنها آقای فروغی (مدیر شبکه) حتی دلیل بدیهی تولید یک برنامه را هم نمی دانند.

عصر ایران ؛ نهال موسوی - برنامه هفت شب گذشته ساعت 1 و 30 دقیقه بامداد بر روی آنتن رفت و تقریبا ساعت 4 و 50 دقیقه صبح تمام شد.

پرسش این است که این برنامه تخصصی سینما در ساعت 1 و 30 دقیقه بامداد (تقریبا کم بیننده ترین زمان تلویزیون) اصلا قرار است برای چه پخش شود؟ بود و نبود چنین برنامه ای اصلا چه فرقی دارد؟! حال شاید گفته شود شب گذشته به دلیل طولانی شدن برنامه های مربوط به بزرگداشت شهید سردار سلیمانی چنین اتفاقی رخ داده است ولی واقعیت این است که مرور زمان پخش برنامه هفت نشان می دهد که این اتفاق محدود فقط به آخرین برنامه نیست : 6 دی ماه (هفته قبل) ساعت شروع پخش 12 نیمه شب 29 آذر ( 2 هفته قبل) ساعت شروع پخش 1 و 10 دقیقه بامداد 22 آذر ( 3 هفته قبل) ساعت شروع پخش 12 و 5 دقیقه بامداد 15 آذر ( 4 هفته قبل)ساعت شروع پخش 12 و 28 دقیقه بام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت پخش برنامه سینمایی هفت 1 و نیم نصف شب تا 5 صبح! نوش جونتون؟

ساعت پخش برنامه سینمایی هفت 1 و نیم نصف شب تا 5 صبح! نوش جونتون؟