مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 11:052021-01-02فناوري

تلفن ثابت سازمانی نکسفون، راهکار ارتباطی برای مشاوره آنلاین پزشکی


امروزه تمایل مشاغل مختلف به ارائه خدمات آنلاین، روند پاسخگویی و خدمت‎رسانی به میزان زیادی بهبود یافته و صنعت پزشکی نیز بخشی از خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می نماید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی با امکانات و مزایای متعددی که دارد، می تواند راهکاری مطمئن برای سامانه مشاوره آنلاین پزشکی و افرادی باشد که قصد دارند خدمات خود را به صورت آنلاین و تلفنی به مشتریان ارائه نمایند.

از امکانات و ویژگی های متعدد تلفن ثابت سازمانی نکسفون می توان به موارد زیر اشاره کرد: سرشماره ثابت تهران یا کشوری نکسفون با ارائه دو سرشماره ثابت تهران و کشوری این امکان را به سازمان ها می دهد تا از یک شماره ثابت استفاده کنند و به دلیل عدم وابستگی این تلفن به خطوط مخابراتی، در صورت جابجایی و یا داشتن چندین شعبه می توانند از همان سرشماره استفاده کنند.

نکته حائز اهمیت این است که هر مشاور یا دکتر که بخواهد با بیمار تماس می گیرد بدون نیاز به تماس با تلفن شخصی می تواند از پنل نکسفون و داخلی خود که آن پلتفرم در اختیارش قرار می دهد استفاده کند و در نتیجه سرشماره سازمانی به بیمار نمایش داده می شود.

تخصیص نامحدود داخلی یکی از مهم ترین ویژگی های تلفن ویپ نکسفون این است که سازمان ها می توانند به تعداد مشاوران، پزشکان و کارمندان خود شماره داخلی تخصیص دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفن ثابت سازمانی نکسفون، راهکار ارتباطی برای مشاوره آنلاین پزشکی

تلفن ثابت سازمانی نکسفون، راهکار ارتباطی برای مشاوره آنلاین پزشکی