مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 10:502021-01-02اقتصادي

کسری و اضافه بار در فروش نهاده های دامی ناشی از جابجایی فله ای است


دبیر اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور گفت: کسری و سرک(اضافه بار) در فروش نهاده های دامی ناشی از جابجایی فله ای کالا است.

- دبیر اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور گفت: کسری و سرک(اضافه بار) در فروش نهاده های دامی ناشی از جابجایی فله ای کالا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران، دبیر این اتحادیه گفت: کسری و سرک (بار اضافه ای که از طرف واردکننده در اختیار تولیدکننده قرار می گیرد اما هزینه آن پرداخت و محاسبه نمی شود) در فروش نهاده های دامی ناشی از جابجایی فله ای کالاست و تا کنون امکان لحاظ هزینه های آن برای هیچ یک از طرفین واردکننده و خریدار وجود نداشته است.

عباس حاجی زاده با اعلام این مطلب اظهار کرد: امکان تحویل بار به صورت خالص و بدون داشتن کسری و سرک وجود ندارد زیرا محموله های نهاده های دامی به صورت فله ای جابجا می شود به همین دلیل احتمال کسری و سرک در محموله ها وجود دارد.

وی افزود: همانگونه که احتمال کسری در محموله های تحویل شده به خریداران نهاده های دامی وجود دارد به همان میزان نیز احتمال فروش نهاده های دامی با سرک (اضافه بار) ممکن است.

دبیر اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران با بیان اینکه فروش فله ای بار همواره امکان بروز کسری و سرک در وزن محموله ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسری و اضافه بار در فروش نهاده های دامی ناشی از جابجایی فله ای است

کسری و اضافه بار در فروش نهاده های دامی ناشی از جابجایی فله ای است