مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 10:452021-01-02اقتصادي

واردکنندگان نهاده های دامی امکان وصول هزینه های اضافه بار را ندارند


دبیر اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران گفت: کسری و سرک در فروش نهاده های دامی ناشی از جابجایی فله ای کالاست و تاکنون امکان لحاظ هزینه های آن برای هیچ یک از طرفین واردکننده و خریدار وجود نداشته است.

- دبیر اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران گفت: کسری و سرک در فروش نهاده های دامی ناشی از جابجایی فله ای کالاست و تاکنون امکان لحاظ هزینه های آن برای هیچ یک از طرفین واردکننده و خریدار وجود نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا عباس حاجی زاده با اعلام این مطلب اظهار کرد: امکان تحویل بار به صورت خالص و بدون داشتن کسری و سرک وجود ندارد زیرا محموله های نهاده های دامی به صورت فله ای جابجا می شود به همین دلیل احتمال کسری و سرک درمحموله ها وجود دارد.

وی افزود: همانگونه که احتمال کسری در محموله های تحویل شده به خریداران نهاده های دامی وجود دارد به همان میزان نیز احتمال فروش نهاده های دامی با سرک (اضافه بار) ممکن است.

دبیر اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران با بیان اینکه فروش فله ای بار همواره امکان بروز کسری و سرک در وزن محموله ها را ایجاد می کند، ادامه داد: البته وزن کالا حتی در بسته بندی های بسیار دقیق و ظریف نیز با تلورانس مثبت و منفی درج می شود بنابراین نمی توان انتظار داشت که در جابجایی بار به صورت فله میزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردکنندگان نهاده های دامی امکان وصول هزینه های اضافه بار را ندارند

واردکنندگان نهاده های دامی امکان وصول هزینه های اضافه بار را ندارند