مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 09:452021-01-02سياسي

ولایت باوری درس بزرگ حاج قاسم سلیمانی به مردم است


مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان اخلاص و ولایتمداری را از ویژگی های برجسته شهید سلیمانی دانست و افزود: وصیت حاج قاسم سلیمانی برای ملت ایران حمایت از ولایت فقیه و داشتن بصیرت است تا اسلام، - ایسنا/گیلان مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان اخلاص و ولایتمداری را از ویژگی های برجسته شهید سلیمانی دانست و افزود: وصیت حاج قاسم سلیمانی برای ملت ایران حمایت از ولایت فقیه و داشتن بصیرت است تا اسلام، نظام و رهبری حفظ و برای همیشه ماندگار باشد.

مهدی پارسا در گفت وگو با ایسنا، ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سردار پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی قهرمان ملی و سرداری شجاع برای همه آزادی خواهان جهان است.

وی اخلاص و ولایتمداری را از ویژگی های برجسته شهید سلیمانی دانست و افزود: وصیت حاج قاسم سلیمانی برای ملت ایران حمایت از ولایت فقیه و داشتن بصیرت است تا اسلام، نظام و رهبری حفظ و برای همیشه ماندگار باشد.

پارسا با بیان اینکه شهادت پاداش تلاش بی وقفه سردار شهید سلیمانی در طول سالیان مبارزه ایشان علیه دشمنان بود گفت: کارنامه خدمات و مجاهدت های این شهید بزرگوار مصداق تحقق آیه شریفه و الذین قتلوا فی سبیل الله فلن یضلَّ اعمالهم سیهدیهم و یصلح بالهم و یدخلهم الجنه عرفها لهم است که شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت باوری درس بزرگ حاج قاسم سلیمانی به مردم است

ولایت باوری درس بزرگ حاج قاسم سلیمانی به مردم است