مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 18:552020-12-31سياسي

راه اندازی مراکز پایش تصویری در کوهدشت ضرورتی اجتناب ناپذیر است


فرماندار کوهدشت بر راه اندازی مراکز پایش تصویری در این شهرستان تأکید و آن را امری لازم و اجتناب ناپذیر عنوان کرد.

- ایسنا/لرستان فرماندار کوهدشت بر راه اندازی مراکز پایش تصویری در این شهرستان تأکید و آن را امری لازم و اجتناب ناپذیر عنوان کرد.

ماشااله نعمتی، امروز یازدهم دی، در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان کوهدشت، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: دادسرای کوهدشت طی چند سال گذشته یکی از بهترین عملکردها را داشته و در زمره بی حاشیه ترین دستگاه ها در سطح شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: علی رغم درگیری های قومی و قبیله ای، نزاع های دسته جمعی و قتل های با منشاء خانوادگی، اما نقش دستگاه قضا به جهت تلاش شبانه روزی برای امنیت بخشی به شهرستان بسیار حیاتی و تأثیرگذار بوده است.

فرماندار کوهدشت ضمن ارج نهادن به اقدامات دادگستری این شهرستان، از تلاش های مسوولان قضایی در جریان برقراری امنیت انتخابات گذشته تقدیر کرد.

نعمتی با اشاره به برگزاری مداوم جلسات شورای تأمین شهرستان در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان، افزود: دادگستری کوهدشت در پیشگیری از جرائم و برخورد به موقع با برهم زنندگان نظم و امنیت نقش چشم گیری داشته، به نحوی که شاهد کاهش آمار برخی جرائم در این شهرستان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مراکز پایش تصویری در کوهدشت ضرورتی اجتناب ناپذیر است

راه اندازی مراکز پایش تصویری در کوهدشت ضرورتی اجتناب ناپذیر است