مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 07:002020-12-31اقتصادي

140 نفر در حوزه گردشگری به چرخه اشتغال بازگشتند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: با پرداخت تسهیلات کرونایی 140 نفر در حوزه گردشگری به چرخه اشتغال بازگشتند.

- امیر ارجمند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا موجب بیکاری فعالان در عرصه صنایع دستی و گردشگری شده است و صدمات جبران ناپذیری به فعالان این بخش وارد کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با اشاره به دپوی میلیاردی صنایع دستی به علت شیوع ویروس کرونا افزود: بسیاری از کارگاه های صنایع دستی با نصف ظرفیت فعالیت می کنند که همین امر هم شرایط خوشایندی برای فعالان این عرصه نیست.

وی با اشاره به اینکه در راستای جبران خسارت وارده به فعالان این بخش تسهیلات کرونایی در حال پرداخت است، تصریح کرد: تسهیلات این بخش در حوزه صنایع دستی و گردشگری پرداخت شده است.

ارجمند با اشاره به پرداخت 10 میلیارد و 344 میلیون ریال تاسیسات گردشگری در استان زنجان گفت: پرداخت این تسهیلات موجب بازگشت 140 نفر به چرخه اشتغال شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان تصریح کرد: متقاضیان می توانند از تسهیلات این بخش حداقل 160 میلیون ریال تا حداکثر 9 میلیارد ریال بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

140 نفر در حوزه گردشگری به چرخه اشتغال بازگشتند

140 نفر در حوزه گردشگری به چرخه اشتغال بازگشتند